torsdag 22 november 2012

bomberjacka fixad, nu är det bara skor!

idag har jag varit på praktiken, gjort tulpanbuketter, planteringar och plockat i snittkylen. bjudit på rulltårta också, som avslutningsfika men en dag tidigare. efter praktiken kom farsan och hämta mig och skjutsade upp mig till skvallertorget där jag skulle möta en tjej och testa en jacka. åh den va verkligen PERFEKT!! köpte den direkt... 170:- bara!! vad tycker ni?


sen åkte jag hem och chillidillade lite innan mamsen kom hem. pratade massor med henne, jag som aldrig kan hålla käften... skalade lite potatis och väntade på mat. efter maten satte jag mig och spelade n64, yoshi story! så jäääävla kul! men det är så sorgligt när yoshi dör... han blir hämtad av fyra flygande gubbar och bara gråter hela tiden! uschkipuschki ska jag säga er! sen åkte mamma och hämtade dampet till hund, bus med honom tills jag inte orkade mer... nu sitter jag vid datorn, sällan... och har precis kollat in ett par skor som jag verkligen verkligen vill ha! 
370:- om någon vill köpa dom åt mig :D


imorrn är sista dagen på praktiken :( kommer sakna alla som faaaaaaaan!! men ser fram mot kryssningen, bara en vecka kvar nu, tre skoldagar och sen sticker jag! och så ser jag fram mot min praktik i vår också! ska va på blomsterlandet igen :) nu ska jag gå och ta en huvudvärkstablett och låtsas vara nyttig och äta ett äpple fast jag inte tål äpplen men ni får aldrig veta vad jag ska äta. har astråkigt... 
PÖZZ!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar