onsdag 21 november 2012

you know... i can't get you off my mind

förlåt att jag skrivit som ett arsle. eller ja, rättare sagt ingenting. med andra ord: förlåt att jag skrivit som min farsas arsle. det är obefintligt. men jag har praktik och efter det chillar jag mest. sen har inte internetet funkat som det ska på typ en vecka - bonkis blir psykfall... nej så illa är det inte men alltså... ja ni fattar!

ett par bokstäver och ett ansikte snurrar runt i min skalle hela tiden. det pirrar i magen så fort jag ser honom. det var för länge sen jag var kär så jag vet inte om det är så att jag är kär... eller kanske bara sjuk? vem vet... men det borde ju vara kärlek om man lyssnar på vad andra tycker. pirrar det i magen, kan man inte sluta tänka på personen och personen i fråga ofta får dig att le så är man kär. men isåfall är ju jag kär i schmela också? eller...? är det en annan kärlek till henne? hon är ju trots allt min fru

plus att just nu är jag störtförälskad i miss li! vilken underbar röst alltså... inte insett det innan... hennes låtar och darins astrologen och en apa som liknar dig är det enda som spelas på datorn just nu! och då hittade jag ändå mitt usb-minne med MASSOR av nostalgimusik på... 

ikväll ska jag va deppig. måla naglarna och äta fettigt, om nu middagen, som bestod av mamsens superdupergoda raggmunkar, lägger sig i magen snart...

heirrå.


nya pjucks!


en liten man.


snyggt rosa hår huh?


första gången som du ska tigga om förlåt


snart är den dagen här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar