söndag 9 december 2012

i am a superstar and i don't care who you are!

vi har yttrandefrihet här i sverige och det är så himla skönt! jag har alltid så himla mycket åsikter om allting och vill gärna föra fram dom. men när folk har åsikter om ett ämne som inte ens har med saken att göra blir jag lite fundersam... som TILL EXEMPEL! studentbalen. jag tycker det är en kul grej, vackert, kul med klänningar och allt sånt där. och att det är en once in a lifetime chans att gå på den. men jag KOMMER INTE gå på balen! det är alldeles för mycket pengar som man slänger på massor av onödiga saker, plus att jag inte har någon att gå med och VÄGRAR gå själv. alla tjatar och säger att jag måste gå ändå... jag har sagt så här till dom som tjatar, och nej se mig inte som nån golddigger! hittar jag en kille att gå med som betalar allt, då går jag. annars stannar jag hellre hemma eller drar ut på krogen!

och sen till det här med studentklänningar... ÅÅÅÅÅH SÅ BORING!! för det första HATAR jag klänningar för det första. för det andra vill jag inte stå där i shorts och linne. för det tredje är vitt den mest opraktiska färgen som finns att ha på kläder! därför tänker, och kommer, jag ha en studentklänning som har färg! dels för att det passar mig bättre. och dels för att då kanske jag kan använda den fler gånger än bara till studenten.

nu till mitt humör.

...

så mycket känner jag för. hejdå.


2 kommentarer: