måndag 3 december 2012

lyckan kommer, lyckan går, lycklig den som lyckan får.

det är så skönt att kunna lyssna på precis vad man vill. jag har alltid älskat renodlad svensk hiphop. och nu häromdan hittade jag tillbaka till en sida man alltid fixade hem låtar ifrån förr när det va "acceptabelt" att lyssna på svensk hiphop... (:

i torsdags åkte jag på kryssning, första natten är svart, andra natten kommer jag ihåg skapligt. sen när jag kom hem i lördags gungade det fortfarande asmycket! xD i söndags också... igår var jag ledig. superskönt! bara chillade hemma hela dagen, sen käkade hamburgare med mamma innan jag tog en sväng till ingelsta med johanna. efter det hem till beckis en sväng, kolla tv och snacka innan jag drog hem igen! :)

snart har jag dygnat! ^^ började med att jag kollade ifatt dom två avsnitten på julkalendern som jag missat, sen började jag snacka med anton, helt plötsligt blev klockan 2... 3... osv... satt och spelade lite online spel. blev hungrig för jag spelade matspel... självklart! :P upp mitt i natten och göra en macka, passade även på att göra en dubbelmacka till mamma och en till mig när jag ändå va i farten så hon slipper det nu på morgonen! :))

nu är hon vaken iaf, efter många snarkningar.... hahaha... :* jag ska börja fixa mig om typ två timmar... men går nog upp om 45 och kollar dagens julkalenderavsnitt, det måste buffra så mycket på datorn...

köpte två chokladkalendrar på rusta igår också (idag i min skalle), så nu blir det att äta ifatt! 8 bitar, 2 tagna, 6 to go! :D


är livrädd för sånna där djur egentligen, men vad lyckas man inte med på fyllan?


bästa sara, martin, anton och jag! :D


sötisfisisar! :*


finaste bilden från resan!


OKEJ JAG SKOJA! det HÄR är den finaste! xD

5 kommentarer: